My life Bitchees !

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

shue shue

Av Natta - 16 december 2010 20:42

För en ungefär en vecka sen så beställde jag typ 6 par trosor :P hehe dom va söta va tvungen att beställa dom. Ett par nya "UGGS" och 2 par långa och varma sockor/strumpor från Halens.

 

Här e 3 par av trosorna. kunde inte hitta bild av dom andra 3. men visst e dom söta?? :P Bekväma oxo ;)

 

och dom nya UGGsen ser ut såhär.. dom e kortare än dom ja hade.. dom kortare e bekvämare.

 och sen kunde ja inte hitta bilderna på sockorna! men dom e oxo bekväma :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta - 22 december 2010 18:22

omg ja förstörde precis min blogg.. fan va irriterande.. jävla facebook. ja fastnar på den sen märker ja inte vad ja håller på med.. fan va irriterad jag är just nu -.- måste göra om allt ....... ...

Av Natta - 22 december 2010 17:02

Shue shue allihopa ! Jag har inte pallat skriva i dom här typ två dagarna för hade så jävla ont i min fot (den är fortfarande svullen) så har liksom inte orkat.. Men ska berätta nu hur det var i måndags på sista skoldagen. Först skulle vi städa våra ...

Av Natta - 19 december 2010 22:54

&

Av Natta - 19 december 2010 22:18


Shuee allihopa :) Jag har haft en rätt så tråkig helg, har liksom fortfarande ont i foten, inte alls kul xD men iallafall ska upp imorn de e skola -.- skiit jobbigt at man måste på en måndag och sen är det "jullov" liksom wtf?? men aja ska försöka gå...

Av Natta - 18 december 2010 06:04

& rihanna

Presentation

Min status :D

Love me , Hate me , Either way, your thinking of me ;)
And your watching my blog ;)

Kategorier

Klicka och Rösta på min ! :D

Fråga mig ;)

0 besvarade frågor

Vill du översätta?

Skriv till mig :) ?

Länkar

bloggping

Besöksstatistik

Halens och Bubbleroom

KLING - Dress Rock Night

VILA Melusha Leather Jacket

VILA - Femme L/S Long Top

VILA - Klever Slim Jeans

BROOKER - Leggings

CLASSIFIED - Cardigan

ACNE - Kex/Le Blue

BUBBLEROOM -/ H - Cardigan

D.BRAND - Eskimå Dunjacka

VILA - Storm New Leggings

SISTERS POINT - Lipa

KLING - Maxi T-Shirt 3 Bows

Topp

Topp

Linne

Linne

Tröja

Tröja

Huvtröja

Huvtröja

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards